Garantia Produselor
1. Produse acoperite de garanție
Toate produsele comercializate pe site-ul www.personalizareazilei.ro beneficiază de garanție legală de conformitate, conform prevederilor O.G. nr. 21/1992 privind protecția consumatorilor și Legii nr. 449/2003, republicată.
Garanția se acordă pentru produsele care prezintă defecte de fabricație sau neconformități apărute în condiții normale de utilizare, pe o perioadă de 30 de zile calendaristice de la data recepției produsului, dacă nu este specificat altfel în descrierea acestuia.
⸻
2. Excluderi de la garanție
Garanția nu se aplică în următoarele cazuri:
• uzură normală cauzată de folosirea produsului;
• deteriorări apărute în urma utilizării necorespunzătoare, depozitării în condiții improprii sau intervenției neautorizate;
• defecte cauzate de factori externi (lovituri, incendii, umezeală excesivă, expunere prelungită la soare etc.);
• produse personalizate, în cazul în care personalizarea a fost realizată conform cerințelor clientului;
• produse cu urme evidente de folosire, deteriorare mecanică sau modificare.
⸻
3. Produse personalizate
Produsele personalizate sunt realizate individual, la cererea clientului, conform detaliilor furnizate.
Acestea nu pot fi returnate sau schimbate din motive ce țin de preferințe personale (culoare, text, poză etc.), ci doar în cazul unor defecte de fabricație sau al unei erori de personalizare din vina noastră.
În astfel de cazuri, produsul va fi înlocuit gratuit sau, dacă acest lucru nu este posibil, se va rambursa contravaloarea acestuia.
⸻
4. Modalitatea de soluționare
Pentru sesizări privind un produs aflat în garanție, clientul trebuie să transmită un e-mail la adresa office@personalizareazilei.ro, care să conțină:
• numărul comenzii;
• o descriere clară a defectului constatat;
• fotografii relevante ale produsului.
După analizarea solicitării, se va stabili dacă produsul poate fi:
• reparat sau înlocuit;
• rambursat parțial sau integral, în funcție de situație.
Produsele trimise fără notificare prealabilă pot fi refuzate la recepție.
⸻
5. Termene de soluționare
Termenul maxim de soluționare a unei reclamații privind garanția produselor este de 15 zile calendaristice de la data confirmării primirii produsului returnat.
⸻
6. Contact
Pentru orice întrebări legate de garanția produselor, ne poți contacta la:
📧 office@personalizareazilei.ro
🕘 Program: Luni – Vineri, 9:00 – 18:00